söndag 25 april 2010

Uppdaterad layout

Som ni kan se så har jag nu piffat upp layouten på min blogg och gjort den mer lättläst, vilket behövdes. Inget avancerat, bara val av bättre standardmall och lite småjusteringar.

Det har varit få inlägg på sistone då jag har varit upptagen med annat och det kan hända att det dröjer ytterligare ett par veckor innan jag är tillbaks till min vanliga takt på ca ett inlägg varannan dag. Det blir mer musiktips och med både en ny Ubuntuversion att sätta tänderna i samt ett viktigt riksdagsval om några månader så lär det även bli mer om både Ubuntu och politik.

2 kommentarer:

  1. Snyggare.

    Jag har förresten läst färdigt ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Björn :)

    Vi får väl ses snart igen, lunch eller fika eller något när vi båda har tid.

    SvaraRadera