tisdag 18 januari 2011

Sökes - account manager till nätpokerbolag!

Jag passar på att vidarebefodra denna platsannons för företaget som jag jobbar på då vi med ljus och lykta söker efter en lämplig account manager. Jag kan tänka mig att det finns ett visst överlapp mellan mina läsare och pokerintresserade, teknikkunniga och organiserade invider. Känner ni någon som kunde vara lämplig så tips dom gärna!

Jag kan intyga att det är ett bra ställe att jobba på med mycket kreativitet, högt i tak (både bildligt och bokstavligen!) och fantastiska möjligheter till utveckling och karriär. Jag skojar inte, själv har jag fått intresseförfrågningar från bl a Google, Electronic Arts och TAT (nu en del av RIM) men valt att satsa på detta, så mycket tror jag på Proactive Gaming.

Annonsen hittar ni på http://proactivegaming.com/career

[intressant?] Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar